Ο Μαξ Φερστάπεν μετά το
Ισπανικό Γκραν Πρι τερμάτισε 10ος, με ποινή τιμωρίας, στα πλαίσια μιας ιστορικής απώλειας βαθμών στην κούρσα για τον τίτλο.Ο Ολλανδός οδηγός βρίσκεται πολύ κοντά στον αποκλεισμό από έναν αγώνα της F1, καθώς έφτασε τους 11 βαθμούς ποινής μετά το περιστατικό με τον Τζορτζ Ράσελ. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε την ψυχραιμία του και έστρεψε το μονοθέσιο του, RB21, πάνω σε αυτό του Βρετανού οδηγού λίγο πριν τον τερματισμό. Να σημειώσω εδώ ότι το όριο των 12 βαθμών επιφέρει αυτόματο αποκλεισμό από τον επόμενο αγώνα. Αν ο Φερστάπεν δεχθεί έστω και έναν βαθμό ποινής στα δύο επερχόμενα GP Καναδά ή Αυστρίας, θα χάσει έναν αγώνα, κάτι που μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στη μάχη του για τον φετινό τίτλο.
Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να μην τον αποκλείσουν από τον αγώνα, επιλέγοντας να τον τιμωρήσουν με ποινή 10 δευτερολέπτων και την προσθήκη 3 βαθμών στο πειθαρχικό του μητρώο. Η τιμωρία αυτή ανέβασε το σύνολο των ποινών του Ολλανδού σε 11 βαθμούς μέσα σε περίοδο 12 μηνών – περισσότερους από κάθε άλλον οδηγό αυτή τη στιγμή.
Το πιο ανησυχητικό πράγμα, στην πραγματικότητα, είναι η βαθμολογία. Επειδή ο Φερστάπεν ήταν τρομερά ενθουσιασμένος μετά την κυριαρχία του στην Imola, αλλά το τερμάτισε βασιζόμενος αποκλειστικά στην ευφυΐα του ή την καθαρή στρατηγική.
Ο Μαξ Φερστάπεν αντιμετωπίζει μια δύσκολη κατάκτηση του πρωταθλήματος και χρειάζεται κάτι περισσότερο από τη Red Bull για να φτάσει στους Norris και Piastri. Και τα υπόλοιπα θα εξαρτηθούν από αυτόν. Γιατί ναι. Έχει αντιπαραθέσεις με πολλούς οδηγούς όπως τους Ocon, Ricciardo, Hamilton και Russell.
Αλλά παραμένει ο μοναδικός οδηγός στον χώρο. Ή έτσι υποδηλώνουν οι παγκόσμιοι τίτλοι του.
