Δευτέρα 5 Αυγούστου 2024

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2024 Σέρβικο «δώρο»

 

Γεια χαρά φιλαράκια,

Μετά από την νίκη με την απαιτούμενη διαφορά της Σερβίας επί του Ν.Σουδάν, η «επίσημη αγαπημένη» προκρίθηκε και

ταξίδεψε στο Παρίσι με στόχο να διεκδικήσει και να εξαντλήσει όσες πιθανότητες της αναλογούν, απέναντι στην παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία. Μετά την κατάκτηση της κορυφής στο Μουντομπάσκετ του 2023, τα «πάντσερ» δεν άλλαξαν στυλ παιχνιδιού αφού ρόστερ και προπονητής (ελληνική συνήθεια οι αλλαγές), παρέμειναν το ίδιο.

Έργο ομολογουμένως δύσκολο αφού αντιμετωπίζει μια πολύ ισχυρή ομάδα, που διαθέτει εξαιρετικούς παίκτες όπως τα αδέρφια Βάγκνερ (Ορλάντο Μάτζικ) και βέβαια τον σούπερ σταρ και NBAer, τον δαιμόνιο και ιδιόρρυθμο Ντένις Σρέντερ (Μπρούκλιν Νετς). Δεν ξέρω εσάς αλλά εμένα η εκρηκτικότητά του στο πρώτο βήμα και ο τρόπος που αγωνίζεται, μου φέρνει και λίγο  στον «δικό» μας Κέντρικ Ναν.

Έχω αποφύγει τα πονταρίσματα στους Ολυμπιακούς αγώνες μπάσκετ, γιατί από «φιλοσοφία», στοιχήματα σε Εθνικές ομάδες γενικότερα, δεν μου «πάνε» και δεν τα προτιμώ, όμως είδα μια επιλογή σ’ένα ειδικό στοίχημα που μου άρεσε και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

Πάμε λοιπόν με τον Παπανικολάου over 0,5 εύστοχα δίποντα 1,70. Θεωρώ ότι η κρισιμότητα του αγώνα σε συνδυασμό με το πάθος του αρχηγού μπορεί να επιβεβαιώσει την επιλογή.

Καλή τύχη στην Εθνική μας